انواع قفل برقی درب کرکره

انواع جاقفلی کرکره برقی
جهت افزایش امنیت کرکره برقی میتوانیم جاقفلی ها را نصب کنیم. در زیر توضیحی در مورد انواع جاقفلی کرکره برقی را مشاهده میکنید.

۱٫ جاقفل معمولی
انواع جاقفلی کرکره برقی

ابتدا تیکه ی سوراخ دار را روی تیغه ی انتهایی با فاصله ی یک سانتی از ریل نصب می گردد. سپس کرکره را پایین کشیده و بعد حلقه ی دیگر را دقیقا مقابل حلقه ی متصل شده نگه میداریم و جوش میدهیم.

۲٫ جاقفلی هوشمند کرکره برقی
انواع جاقفلی کرکره برقی

با استفاده از جاقفلی هوشمند کرکره برقی میتوانید از آسیب های احتمالی همچون سوختن موتور ، پارگی تیغه انتهایی کرکره برقی و همچنین شکسته شدن قفل جلوگیری نمائید. نصب این جای قفلی به جای نمونه دستی آن این امکان را میدهد تا زمانی که قفل را از جاقفلی هوشمند باز نکند ریموت ، Ups و کلید های دستی کرکره برقی به هیچ عنوان عمل نکند.

۳٫ قفل برقی کرکره برقی
انواع جاقفلی کرکره برقی

قفل نیمه اتوماتیک کرکره برقی در واقع یک قفل دستی است که دارای قابلیت قطع برق ورودی موتور است. به بیان دیگر مادامی که کرکره برقی توسط کلید قفل شده است ، برق ورودی به موتور کرکره برقی نیز قطع می باشد و اگر اشتباهاً کلید ریموت فشرده شود کرکره برقی حرکت نمی کند و صدمه ای به تیغه ها و موتور کرکره برقی وارد نمی شود. ولی در صورت استفاده از قفل دستی کرکره برقی اگر کلید ریموت را به اشتباه بفشاریم ، موتور در جهت بالابردن کرکره نیرو وارد می کند و احتمال صدمه دیدن موتور و تیغه ها بسیار بالا می باشد.
ایجی گارد ، گاردینو با واردات مستقیم قطعات درب اتوماتیک امنیت و آرامش تان را تامین می کنیم

Electrogostar
ارسال دیدگاه