هر آنچه که یک فروشنده و یا خریدار دوربین مداربسته باید بداند؟

هر آنچه که یک فروشنده و یا خریدار دوربین مداربسته باید بداند؟

خانه های ما ارزش ها و سرمایه های ما هستند، و از آنجایی که ما در تلاش برای احساس امنیت و راحتی هستیم. متأسفانه، وقتی اتفاقی در خانه رخ میدهد که معمولا ما درخانه نیستیم و می تواند به طور جدی به ما خسارت وارد کند. برای جلوگیری از این اتفاقات، تنها راه وبهترین راه این است که قبل از وقوع حادثه از آن جلوگیری نماییم. باخرید دوربین مداربسته خانگی، میشود این کار را به راحتی انجام داد.

سالها از معرفی شدن دوربینهای بزرگ (VCR) می گذرد.و در حال حاضر، همه چیز خیلی ساده تر و سریع و راحت است، سیستم دوربین مداربسته به شما اجازه می دهد که خانه خود را در برابر مجرمان و سارقان حفظ کنید و همیشه احساس امنیت وراحتی داشته باشید. این کار توسط سیستم های نظارت تصویری مدار بسته خانگی انجام میشود.

با نگاهی به آمار جرم و جنایت در ایالات متحده از سال 1960 تا 2006. می توانیم ببینیم که سرقت از 192,100 مورد در سال 1960 به 2,183,746 نفر در سال 2006 افزایش یافته است. این افزایش بیش از 100 درصد است در حالی که تعداد مجرمان به طو پیوسته کاهش می یابد. اما این بدان معنا نیست که دیگر خانه های شما امنیت دارند. در نتیجه، شما نیاز به بهترین نصب دوربین مدار بسته خانگی برای حفظ امنیت ، اموال و خانواده خود دارید.

راه های بسیاری برای مجهز کردن خانه تان به دوربین های مدار بسته وجود دارد، دوربین های امنیتی CCTV، و انتقال تصویر دوربین مدار بسته اینترنتی ازراه دوراست.

دستگاه ضبط دوربین مدار بسته

دیجیتال ویدئو رکوردر یا همان (DVR) درست مانند نوار های امنیتی دهه های گذشته کار می کند، و به شما اجازه می دهد تا ضبط خیلی طولانی و با وضوح بسیار بالا، را انجام دهید. این بدان معنی است که نه تنها شما می توانید تمام روز را در یک زمان ضبط کنید، که بسیار عالی است ، و اگر کسی در DVR شناسایی شود، چهره او را با وضوح کامل خواهید دید.این خود یک قدم بزرگ برای سیستم های امنیتی است. همه ما سیستم های امنیتی 10 یا 20 سال قبل را به یاد می آوریم، که شامل ویدیو خیره کننده، تصویر ضعیف و حتی صدای بدتر است. در آن زمان، غیر ممکن بود که صورت کسی را از روی ویدئو تشخیص دهیم، اما این مورد در مورد DVR ها کاملا برعکس است.

انتقال تصویر دوربین مدار بسته

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل،لپ تاب و کامپیوتر
انتقال تصویر دوربین مدار بسته

 

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل،لپ تاب و کامپیوتر

Electrogostar
ارسال دیدگاه