آنچه که باید از جی پی اس EG-GP 22 بدانیم

شرکت ایجیگارد با واردات و ضمانت مستقیم این محصول به شما این امکان را می دهد که برای خودرو ، در هر زمان بدانید وسیله نقلیه شما کجاست: این دستگاه به شما امکان می دهد مکان را در زمان واقعی ردیابی کنید و به لطف میکروفون داخلی آن می توانید به آنچه در داخل اتفاق می افتد گوش دهید. به این ترتیب ، اگر ماشین شما به سرقت رفت ، می توانید آن را به راحتی پیدا کنید.

فناوری فعلی به شما این امکان را می دهد که مکان وسیله نقلیه خود را در هر کجا که هستید بدانید: شما فقط به یک دستگاه GPS نیاز دارید تا بتوانید وضعیت خودرو خود را در زمان واقعی ردیابی کنید. اگر اتومبیل شما استانداردی ندارد تنها به کمک ردیاب و شنود برند EGGARD مدل EG-GP22 براحتی می توانید خودرو خود را در هر مکان پیدا کرده و صدای درون آن را بشنوید

به کمک ردیاب GP22 نه تنها قادر به نظارت بر مکان وسیله نقلیه خود ، بلکه همچنین گوش دادن به آنچه آنچه در داخل اتفاق می افتد یا در صورت تلاش برای سرقت آن زنگ خطر به صدا در می آید.

اگرچه اقدامات ایمنی خودرو در طول این سالها بهبود یافته است ، سارقان نیز تکنیک های خود را کامل کرده اند و متأسفانه سرقت خودرو همچنان در دستور کار قرار دارد. علاوه بر استفاده از سیستم های ضد سرقت ، یکی دیگر از اقداماتی که می توانید انجام دهید نصب ردیاب GPS برای ماشین مانند این از Gearbest است ، زیرا به این ترتیب می توانید در هر زمان از موقعیت وسیله نقلیه خود مطلع شوید.

و استفاده از دستگاه بسیار آسان است. می توانید به لطف چسبندگی مغناطیسی آن را در هر قسمتی از اتومبیل خود قرار دهید و همچنین ضد آب است تا در صورت خیس شدن از باران اگر تصمیم بگیرید آن را در خارج مخفی کنید ، آسیب نبیند.
سیم کارت کار می کند ، می تواند مکان را حتی در داخل خانه ردیابی کند و به شما امکان می دهد سابقه موقعیت مکانی را به مدت شش ماه ذخیره کنید. علاوه بر این ، دارای میکروفونی است که از طریق آن می توانید به اتفاقاتی که در خودرو شما می افتد گوش دهید و همچنین در صورت شکسته شدن شیشه یا سوار شدن ماشین توسط جرثقیل دارای زنگ خطر است.

نتایج جست‌وجو برای “ردیاب” – شرکت الکتروگستر بوشهر (egbu.ir)

canon canon-cctv CCTV cctv-canon-2mp-3mp-4mp-hdcvi-hdtvi-fullhd-hd-ahd-ip cctv-dahua cctv canon egbu eggard electro-gostar-buoshehr GF07 GP22 gps www.egbu.ir xmeye ارزانترین-دوربین-مداربسته-داهوا-هایک ویژن-کانن-رستر-هایلوک اصطلاحات-دوربین-مداربسته الکترو-گستر-بوشهر-دوربین-مداربسته-بوشهر-دوربین-مداربسته-کانن-داهوا-هایک ویژن-رستر-هایلوک-کوپر الکترو-گستر-بوشهر-مرکز-پخش-درب-کرکره-برقی-درب-اتوماتیک-جک-بازویی-بوشهر-شیراز-تهران-ایران-چین الکترو-گستر-بوشهر-مرکز-پخش-دوربین-مداربسته-کانن-canon الکتروگستربوشهر ایکترو-گستر-بوشهربهترین-دوربین-مداربسته بهترین بهترین دوربین مداربسته بهترین دوربین های مداربسته جهان بهترین دوربین های مداربسته کانن بهترین کیفیت دوربین مداربسته بوشهر داهوا درب کرکره درب کرکره برقی دوربین دوربین-مداربسته دوربین-مداربسته دید-در-شب رنگی-کانن-canon دوربین،چرخشی،ایجیگارد دوربین مداربسته دوربین مداربسته بوشهر روش،شبکه،کردن،روی،تلفن،همراه ریموت ریموت-درب-کرکره- لرن لرن-ریموت-بتالرن-ریموت-درب-کرکره لرن-ریموت-نحوهی-ست-کردن مداربسته نحوه-لرن-ریموت-بتا-درب-کرکره-جک-بازویی کانن

Electrogostar
ارسال دیدگاه