تفاوت دوربین وارم لایت و دارک لایت
پیشرفت های جدیدی به نام دوربین وارم لایت (Warm light) و دارک لایت در فناوری دوربین های امنیتی دو تکنولوژی جدید را ایجاد کرده است که دید در شب را در دوربین های امنیتی به شدت بهبود می بخشد.

بیایید با دوربین های وارم لایت Warm light شروع کنیم
دوربین مدار بسته وارم لایت


دوربین های وارم لایت
وارم لایت یا نور گرم نوع جدیدی از دید در شب است که به دوربین اجازه می دهد تصاویر کاملاً رنگی را در تاریکی کامل ببیند. برخی ممکن است این را به عنوان دوربین های “اسپات لایت” بنامند. از نور واقعی

نحوه ی کار کردن دوربین وارم لایت و دارک لایت
دوربین های وارم لایت و دارک لایت چگونه کار می کنند؟
دوربین‌ های مداربسته امنیتی دید در شب تمام رنگی، که معمولاً با حسگرهای تصویری پیشرفته “وارم لایت” یا “دارک لایت” تولید می‌ شوند، می‌توانند تصاویر و فیلم‌های رنگی واقعی را در شرایط کم نور ارائه دهند و به شما امکان می‌دهند جزئیاتی مانند چهره انسان و شماره پلاک خودرو را شناسایی کنید همچنین می توانید از راهنمای خرید دوربین مداربسته امنیت پلاس بهره ببرید.

حالا می خواهیم در امنیت پلاس به نحوه عملکرد دوربین های وارم لایت و دارک لایت یا دید در شب رنگی، مقایسه بین دوربین های دید در شب رنگی واقعی و دید در شب معمولی، و تعداد زیادی چیز دیگر که باید بدانید، بپردازیم قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی و معمولی نیز بسیار متفاوت است.

۱،دوربین های وارم لایت یا دارک لایت (دید در شب رنگی) چگونه کار می کنند؟
۲-دوربین های وارم لایت یا دارک لایت در مقابل دوربین های دید در شب معمولی
۳-نحوه انتخاب دوربین های امنیتی با دید در شب رنگی
دوربین های رنگی دید در شب شما کار نمی کنند؟ این روش ها را امتحان کنید
۴-دوربین های وارم لایت یا دارک لایت (دید در شب رنگی) چگونه کار می کنند؟
دوربین های وارم لایت یا دارک لایت (دید در شب رنگی) ، به لطف سنسور های تصویری قدرتمند که به نور بسیار حساس هستند، به سنسورها اجازه می دهد تا نور مرئی بسیار بیشتری را جذب کنند.

بنابر این دوربین‌ های IP وارم لایت یا دارک لایت (دید در شب رنگی) می‌توانند تصاویر یا فیلم‌های رنگی را در مکان‌های کم‌نور ثبت کنند، در حالی که دوربین‌های معمولی وقتی شرایط نور در شب کاهش می‌یابد، به‌طور خودکار به حالت سیاه و سفید تغییر می‌کنند.اما دید در شب رنگی ممکن است همیشه امکان پذیر نباشد اگر قصد خرید دوربین مدار بسته آی پی را دارید کلیک کنید.

برای دوربین مداربسته وارم لایت یا دارک لایت (دید در شب رنگی) ، نورپردازی محیطی مانند نور ایوان یا چراغ خیابان برای تولید تصاویر و فیلم های رنگی در شب مورد نیاز است.

تفاوت وارم لایت و دید در شب معمولی
وارم لایت در مقابل دید در شب معمولی
بررسی و مقایسه دوربین های وارم لایت و دارک لایت با دوربین های دید در شب معمولی
برای بسیاری از شما، دید خوب در شب یک دوربین مداربسته شاید در وهله اول دلیل خرید آن باشد.

اما این سوال پیش می آید…

آیا باید دوربین وارم لایت یا دارک لایت را انتخاب کنید یا دوربین های دید در شب معمولی؟

پس از بررسی مقایسه بین دوربین های وارم لایت یا دارک لایت و دوربین های دید در شب معمولی، طبیعتاً جواب سوال خود را خواهید گرفت.

کیفیت تصویر: تصاویر تمام رنگی “دوربین های وارم لایت” یا دارک لایت (دید در شب رنگی) دارای کنتراست بهتری در مکان‌های کم نور هستند، بنابراین می‌توانید جزئیات بیشتری برای شناسایی مظنونان احتمالی، وسایل نقلیه یا سایر اشیاء در مقایسه با دوربین‌ های معمولی دید در شب به دست آورید.

راهنمای خرید دوربین وارم لایت
بهترین دوربین مدار بسته وارم لایت
نحوه انتخاب دوربین های وارم لایت یا دارک لایت (دید در شب رنگی)
در این قسمت نحوه انتخاب بهترین دوربین های وارم لایت یا دارک لایت را مورد بحث قرار دادیم تا بتوانید یک محصول مناسب انتخاب کنید.
warm eggardcctv

Electrogostar
ارسال دیدگاه