نحوه ی بازنشانی رمز عبور در دستگاه W-Box

رمز عبور پیش فرض W-Box (و نحوه بازنشانی آن)
۲۸ مه ۲۰۲۲ در نحوه تعمیر
خط تجهیزات نظارت امنیتی W-Box از دوربین های IP و ضبط کننده (DVR، NVR) تشکیل شده است. در حالی که خط تولید قدیمی در واقع هایک ویژن OEM بود (تغییر نام تجاری و فروخته شده تحت “W-Box”)، خط جدید Sunell OEM است.

نام کاربری و رمز عبور پیش‌فرض دستگاه‌های W-Box عبارتند از:

W-Box (Hikvision OEM، قدیمی): نام کاربری admin و رمز عبور wbox123
W-Box: نام کاربری admin و رمز عبور ۱۲۳۴۵
W-Box (Sunell OEM، جدید): نام کاربری رمز عبور admin admin
اگر یک دوربین DVR، NVR یا IP W-Box دارید، سه ترکیب بالا را امتحان کنید تا با استفاده از اعتبار پیش فرض به دستگاه دسترسی داشته باشید. اگر کار نکرد، به احتمال زیاد کاربر رمز عبور پیش فرض را تغییر داده است.

به خاطر داشته باشید که همه W-Box ها دارای رمز عبور پیش فرض نیستند. نسخه قدیمی همیشه یکی داشت، در حالی که نسخه های جدید باید فعال شوند.

به عبارت دیگر، دستگاه فاقد رمز عبور است و کاربر باید در اولین باری که دستگاه روشن می شود، رمز عبور ایجاد کند. می توانید از ابزار پیکربندی W-Box (به نام W Box IP Search Tool) یا ابزارهای ارائه شده توسط Hikvision (SADP) و Sunell استفاده کنید.

نحوه بازنشانی رمز عبور W-Box
چند راه برای بازنشانی رمز عبور در دستگاه W-Box وجود دارد. اگر دوربین IP است، ممکن است سعی کنید دوربین را دوباره باز کنید و با استفاده از دکمه تنظیم مجدد، دوربین را به تنظیمات پیش فرض بازنشانی کنید.

باید دوربین را خاموش کنید، سپس آن را روشن کنید، سپس بلافاصله دکمه ریست را برای حداقل ۲۰ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. رها کنید و منتظر بمانید تا دوربین راه اندازی مجدد شود.

اگر رمز عبور DVR یا NVR را گم کرده اید
، می توانید روش های فهرست شده در اینجا را امتحان کنید . علاوه بر این، ممکن است سعی کنید با فروشنده/فروشنده یا W-Box تماس بگیرید تا رمز عبور بازنشانی را دریافت کنید. ارائه اطلاعات دستگاه شما ضروری است.

مرحله ۱٫ روی “رمز عبور را فراموش کرده اید” در صفحه ورود کلیک

مرحله اول بازیابی رمز xvr
مرحله ۱
روی “رمز عبور را فراموش کرده اید” در صفحه ورود،وارد شده

مرحله۲
صفحه «یافتن رمز عبور»، روشی را برای دریافت رمز انتخاب کنید

مرحله۳
با بخش فنی ارائه دستگاه سرویس و یا با شماره تماس بخش فنی الکتروسرویس ۰۹۱۲۰۴۰۹۶۹۸ – ۰۹۰۳۱۶۶۱۴۶۶ تماس بگیرید. و شماره سریال موجود در زیر کد QR را وارد کنید. به عنوان مثال: JZ6OES20200801DVR1101134C08011.

پشتیبانی فنی یک رمز عبور موقت در اختیار شما قرار می دهد که ظرف ۲۴ ساعت منقضی می شود. شما باید از رمز عبور بازنشانی استفاده کرده و در اسرع وقت آن را تغییر دهید، در غیر این صورت، ممکن است منقضی شود (از لحظه ای که توسط تیم فناوری W-Box ایجاد می شود، ۲۴ تا اتمام انقضا رمز وقت دارید

گزینه ی دیگر این است که qrcode را با ایمیل اولیه ارسال کنید. این گزینه فقط در صورتی کار می کند که قبلا ایمیل خود را برای بازگشت رمز عبور در تنظیمات سیستم تنظیم کرده باشید. اگر رمز عبوری تنظیم نکرده اید، باید از گزینه ۱ استفاده کنید.

اگر می خواهید رمز عبور دوربین های IP را بازنشانی کنید، می توانید از ابزار جستجوی IP W Box استفاده کنید. مطمئن شوید که دوربین (یا DVR، NVR) در همان شبکه لپ تاپ است و ابزار را اجرا کنید.

نرم افزار شبکه محلی را اسکن کرده و دستگاه را لیست می کند. توجه به شناسه دستگاه، زمان و پلتفرم مهم است.

با پشتیبانی فنی W-Box تماس بگیرید و این اطلاعات را ارائه دهید. آنها قادر خواهند بود یک رمز عبور بازنشانی برای شما ایجاد کنند. برای ارائه مدرک خرید (در صورت درخواست) آماده باشید.


تغییر رمز عبور در w-box هنگامی که با استفاده از رمز عبور بازنشانی وارد شدید، باید آن را تغییر دهید و رمز عبور خود را ایجاد کنید (گذرواژه بازیابی فقط برای ۲۴ ساعت معتبر است). برای تغییر رمز عبور، به تنظیمات سیستم > مدیر امتیاز > تغییر رمز عبور بروید


رمز عبور موقت و‌ سنس رمز عبور جدید را وارد
کرده و رمز عبور را تایید کنید. گذرواژه جدید باید شرایط لازم را داشته باشد: ۶ تا ۳۲ کاراکتر، ترکیبی از اعداد، حروف کوچک، بزرگ و نویسه‌های خاص با حداقل ۲ نوع از هر کدام استفاده شده است.

تنظیمات را ذخیره کنید و ضبط را مجددا راه اندازی کنید. پس از آنلاین شدن، با اطلاعات کاربری جدید خود وارد شوید

W-Box Default Password (and how to reset it)

Electrogostar
ارسال دیدگاه