چگونه می توان سرویس ذخیره سازی ابری را دریافت کرد؟ اگر هنوز سرویس ذخیره سازی ابری خریداری نکرده اید ، لطفاً روی “Cloud Service -> Cloud Storage -> Purchase” ضربه بزنید تا بتوانید طرح خود را در این صفحه مشترک کنید. اگر برنامه ذخیره سازی ابری شما در حال استفاده است یا منقضی شده است ، می توانید مراحل بالا را برای تمدید آن دنبال کنید. 2. سرویس ذخیره سازی ابری پس از خرید کی اعمال می شود؟ چگونه زمان شروع و پایان خدمات را محاسبه کنیم؟ پس از اتمام پرداخت و موفقیت خرید ، خدمات بلافاصله اجرا می شود. در صورت تشخیص هرگونه حرکتی ، ویدیوی تلفن همراه بلافاصله در ابر بارگذاری می شود. توجه: وقتی دوربین به حالت خواب می رود ، بارگذاری در فضای ذخیره سازی ابری متوقف می شود. دوره خدمات ذخیره سازی ابری پس از خرید بسته نمایش داده می شود. به روش زیر محاسبه می شود: اگر در حال حاضر از هیچ سرویس ذخیره سازی ابری استفاده نمی کنید یا اگر سرویس خریداری شده قبلی منقضی شده است ، ساعات سرویس از لحظه خرید موفقیت آمیز آن محاسبه می شود. به عنوان مثال: شما با موفقیت یک سرویس بسته 7 روزه ذخیره سازی ابری (برنامه ماهانه) را در ساعت 11:31 در 1 ژوئیه 2019 خریداری کرده اید ، سپس از ساعت 11:31 در 1 ژوئیه 2019 شروع می شود و مهلت سرویس در 1 اوت است ، 2019 ، ساعت 11: 31. 3. آیا خدمات ذخیره سازی ابری قابل استرداد است؟ با توجه به اینکه ابر متعلق به کالاهای مجازی است ، اگر می خواهید یکی از بسته ها را خریداری کنید ، ابتدا باید شرایط خدمات ما را بخوانید و موافقت کنید. اگرچه ما خدمات پس از فروش راحت و ایمن را برای ابر ارائه می دهیم ، هر درخواست بازپرداخت شما باید شرایط زیر را برآورده کند: 1) ظرف 7 روز پس از تکمیل پرداخت بسته ؛ 2) بسته نباید قبلاً روی هیچ دوربینی فعال شود. اگر بسته را در دستگاه خود فعال کرده اید ، حتی اگر بسته را بعداً متوقف یا باز کرده اید ، درخواست بازپرداخت شما را نمی پذیریم. 4. چگونه می توانم بسته سرویس ذخیره سازی ابری خود را تغییر دهم؟ بسته هایی که خریداری کرده اید قابل تغییر نیستند. اگر نیاز به تغییر آن دارید ، لطفاً بسته دیگری را برای خرید پس از اتمام بسته فعلی خود انتخاب کنید. 5. آیا می توانم ویدئوهای ذخیره شده در فضای ذخیره سازی ابری را پس از اتمام سرویس مشاهده کنم؟ پس از پایان سرویس ، دیگر نمی توانید ویدیوها را در ابر بارگذاری کنید. ویدیوهایی که قبلاً در ابر ذخیره شده بودند ، پس از انقضاء حذف می شوند. اگر یک ضبط حلقه 7 روزه خریداری کرده اید و سرویس منقضی می شود ، ویدئوی روز اول در روز دوم پس از انقضا حذف می شود و همه ویدئوهای موجود در ابر 7 روز پس از انقضا حذف می شوند. 6. آیا می توان سرویس ذخیره سازی ابری را در حین استفاده متوقف کرد؟ در حین استفاده ، روی تنظیمات در فهرست دستگاه های صفحه اصلی ذخیره سازی ابر ضربه بزنید تا سوئیچ سرویس ذخیره سازی ابر را پیدا کنید. پس از غیرفعال کردن آن ، سرویس ابری را در دستگاه غیرفعال کنید.
چگونه می توان فیلم های ذخیره شده در ابر را بارگیری و حذف کرد؟ ما حذف را پشتیبانی نمی کنیم برای مشاهده هرگونه ویدئویی که باید بارگیری شود ، می توانید روی “بارگیری” در صفحه مشاهده فضای ذخیره سازی ابری ضربه بزنید. 8. اگر دوربین بدون اتصال باشد و سپس به یک حساب دیگر متصل شود ، آیا آن کاربر می تواند ویدیوهای ابر من را ببیند؟ سرویس ذخیره سازی ابری هم با دستگاه و هم با حساب متصل می شود. هنگامی که دستگاه متصل به سرویس ذخیره سازی ابری به حساب دیگری متصل است ، نمی تواند به استفاده از سرویس ادامه دهد. اگر کاربر A سرویس ذخیره سازی ابری را خریداری کند و دستگاه را از حالت اتصال باز کند ، پس از اتصال مجدد کاربر B به دستگاه B ، کاربر B قادر به مشاهده فیلم های کاربر A در ابر نخواهد بود. کاربران B برای استفاده از این سرویس نیاز به خرید سرویس دارند. 9. اگر هر یک از ویدئوهای ضبط شده من در فضای ذخیره سازی ابری بارگذاری نشده باشد ، چه باید بکنم؟ بارگذاری ویدئوها روی ابر تا حد زیادی تحت تأثیر شبکه شما قرار می گیرد. هنگامی که شبکه در وضعیت خوبی قرار دارد ، ما فیلم ها را با وضوح 1080p در ابر بارگذاری می کنیم. اگر اتصال شبکه خوب نباشد ، ما وضوح تصویر را موقت با توجه به شرایط شبکه کاهش می دهیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا از یکپارچگی ویدئوی بارگذاری شده اطمینان حاصل شود. اگر پس از کاهش وضوح تصویر هنوز نتواند به درستی بارگذاری شود ، ممکن است از دست دادن ویدئو رخ دهد. پهنای باند بارگذاری 2 مگابیت بر ثانیه توصیه می شود ، علاوه بر این از دستگاه های زیادی که پهنای باند بارگذاری را اشغال می کنند خودداری کنید. اگر می خواهید درباره V380 Cloud Storage اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید با تیم V380 Cloud تماس بگیرید. ایمیل: v380cloudstoragetec@gmail.com
How to download and delete videos stored on
How to get cloud storage service?
If you haven’t purchased cloud storage service yet, please tap “Cloud Service -> Cloud Storage -> Purchase” which you can subcribe your plan in this page. If your cloud storage plan is in-use or expired, you can follow above steps to renew it.2. When will the cloud storage service take effect after purchase? How to calculate the starting and ending time of the service?
After completing the payment and the purchase is successful, the service takes effect immediately. If any movement is detected, the mobile video will be uploaded to the cloud immediately. Note: When the camera goes into sleep mode, uploading to cloud storage will be stop.
The cloud storage’s service period will be displayed after purchasing a package. It will be calculated in the following way:
If you are not currently using any cloud storage service or if a previously purchased service has expired, the service hours will be calculated from the moment you purchase it successfully. For example: You successfully purchased a 7-day cloud storage package service (monthly plan) at 11:31 on Jul 1, 2019, then it will start at 11:31 on Jul 1, 2019, and the service deadline is on Aug 1, 2019, at 11: 31.3. Is cloud storage service refundable?
Due to cloud belongs to virtual merchandise, you must read and agree our Terms of Service firstly if you want to purchase one of packages. Although we provide convenient and safe after-sales services for cloud, your every refund request should meet the following Requirements:
1) Within 7 days since you completed the package payment;
2) The package should NOT be activated on any cameras before. We would NOT accept your refund request if you have activated the package on your device, even you stopped or unlocked the package later.4. How can I change my cloud storage service package?
Packages you have purchased cannot be changed. If you need to change it, please select a different package to purchase after your current package has expired.5. Can I watch videos stored on cloud storage after the service has expired?
After the service expires, you can no longer upload videos to the cloud. Videos that have been previously saved on the cloud will be deleted once they expire. If you have purchased a 7-day loop recording and the service expires, the video of the first day will be deleted on the second day after expiration, and all videos on the cloud will be deleted 7 days after expiration.6. Can cloud storage service be stopped during use?
During use, tap Settings in the device list of the cloud storage home page to locate the cloud storage service switch. After disabling it, DEACTIVATE cloud service on the device.
the cloud?We nosupport deleting. You can tap “Download” on the cloud storage viewing page for any video that needs to be downloaded.8. If the camera is unbound and then bound by another account, can that user see my cloud videos?The cloud storage service binds with both the device and the account. When the device bound with the cloud storage service is bound to another account, it cannot continue using the service. If user A purchases the cloud storage service and unbinds the device, then user B will not be able to watch the videos of user A on the cloud after user B binds the device again. Users B needs to buy the service in order to use it.9. What should I do if any of my recorded videos where not uploaded to cloud storage?The uploading of videos to the cloud is greatly affected by your network. When the network is in good condition, we will upload videos in 1080p resolution to the cloud. If the network connection is not good, we will temporarily reduce the resolution according to the network’s conditions and try our best to ensure the integrity of the uploaded video. If it still cannot properly upload after reducing the resolution, video loss may occur.An upload bandwidth of 2Mbps is recommended, furthermore avoid too many devices occupying the upload bandwidth.If you want to know more about V380 Cloud Storage, you can contact V380 Cloud team. E-mail: v380cloudstoragetec@gmail.com
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.